torsdag, juni 05, 2008

WEEEE!!! :D

För jag har tagit studenten!
För jag har tagit studenten!
För jag har tagit studenten!
Fy fan vad jag är bra!

:D :D :D :D

Jag fick en ny laptop! Det visste jag att jag skulle få men den är så fin och ny och otroligt jättefin! Jag kan inte låta bli att sitta och klappa på den och prata med den för den är så fin! Och jag har så roligt att leka med den och så! Helt fantastiskt! Jag är lycklig och glad! Det har varit en helt fantastisk dag! :D

Och jag fick träffa Ell! :D Och jag träffar henne igen om en vecka! :D

Och jag har tagit studenten! Och förhoppningsvis får jag Office paketet snart så att jag har Word också. ;p

Jag älskar datorn! Den är underbar! Än så länge vi får se när jag också börjar förbanna Vista... Förmodligen när jag ska försöka installera CD-skivan till min ordlista. XP

Jag funderar på att försöka se Farscape nu annars. Eller lägga mig. Jag är trött och helt slut och hoppas att jag får sova i morgon det lär jag inte kunna göra. >_<

Anyway... Jag har tagit studenten! Fy fan vad jag är bra!

Inga kommentarer: