söndag, maj 18, 2008

"So unromantic"

Blargh. Det är vid tillfällen som idag som jag bara vill att studenten och allt det bara ska vara över. Däremot att få saker som kläder och stuff är ganska nice.
Men idag var ännu en dag då Emelie (min hår och smink slav hjälp för balen) skulle testa saker, idag smink, håret gillade jag sminket var jag lite tveksam till och även om hon använde typ hälften så mycket smink som hon på make-up store så skrämmer jag fortfarande mig själv när jag tittar på mig själv i spegeln. Smink gör mig så ful! Men det ser inte lika galet ut som sist... Jag kommer kanske att överleva... Däremot så tycker Emelie att jag borde lära mig att få på mascara själv så tydligen så ska jag ha smink resterande veckor fram till balen. Jag kommer att vara ful i flera veckor! Varför gör jag så här mot mig själv?! Jag vet svaret på det. Tortera mig själv ett kort tag och sen har jag gjort alla nöjda och jag kan flytta och bestämma över mig själv och jag behöver inte uppfylla folks krav och förväntningar på mig längre. XP

Sex and the City är bra iaf. Förutom att Carrie är en idiot! >_<

Jag har fortfarande skrivkramp. >_<

Jag måste hitta något att läsa (så fort jag är klar med Kuba grejen, jag ska vara jätte ambitiös och jobba stenhårt med det den här veckan, visst jag skulle göra det idag också och ser SatC istället men det hör inte till). Flugornas herre, korta versionen, är sååå tråkig! Det är så långa miljöbeskrivningar att jag tror att jag får lust att döda någon!Jag ska lämna tillbaka den till klasskompis i morgon. XP

Inga kommentarer: