söndag, december 16, 2007

"And then systematically killed the crew one by one. Thank you for bringing that up."

Det har varit en otroligt massa bilåkande den här helgen känner jag. Iof så kom jag fram till Sthlm elva i lördags så det kändes inte riktigt lika mycket som att slösa bort en hel dag i bilen. Men idag var annorlunda. Men vi lyckades ändå ta oss från Sthlm och hem riktigt fort.
Annars så har helgen varit så där lagom trevlig. Det har liksom pendlat mellan jättebra och misär så det är svårt att säga säkert. Dels så var det grymt roligt att träffa Ell för det är Ell och jag älskar att träffa henne. Dessutom så var det trevligt astt träffa Hanna, Macca och hennes kompis. Men det var också de enda jag ville träffa. Jag gillar inte främlingar och känner inte för att lära känna dem heller egentligen. Det är bara jobbigt. Men de på boendet var iaf trevliga så det var ganska lugnt. Det var kallt ute och jag frös typ ihjäl men det var väldigt trevligt inne på Subway i tre timmar eller hur länge vi nu satt där. ;p


Är sjukt trött nu men borde göra skolarbete, en massa skolarbete.Jag skulle egentligen göra ett långt inlägg om allt men jag är verkligen sjukt trött och jag vill sova men klockan är bara halv sju typ. XP Plus skolarbetet ja. Det finns inte en chans att jag hinner göra allt jag borde göra så det känns bara som om jag borde ge upp för det är fan omöjligt att hinna allt innan i morgon, jag hinner nog inte ens med det som kan lämmnas in på onsdag. >_<

Jag är så gott som död.

Inga kommentarer: