fredag, december 21, 2007

"That is bad for a dozen different reasons."

Alltså. Jag skulle skriva om SGA, men så började jag skriva om allt jag var missnöjd med och allt jag är rädd för kommer att ske i fjärde säsongen och då när jag kallat Sam uppmärksamhetstörstande slampa insåg jag hur arg jag lät. Och då började jag storgråta i stället eftersom jag inte vill vara arg på SGA. Jag vill älska den serien för när jag blir arg kommer det att bli som med Lost när jag vaknade upp varje onsdagmorgon och var förbannad och verkligen inte ville att klockan skulle bli nio eftersom då skulle jag bara bli argare.

Mn jag har lugnat ner mig nu, inte tack vare typerna jag smsade som ännu inte har svarat. >_<
Men jag tror att jag bara behövde gråta ett tag och nu känner jag mig ganska bra. Eller, det är nog ganska relativt. Men jag funderar på att se Duet som är mitt feel good avsnitt eller skriva på något. Jag skrev föresten en SGA Vänner crossover igår som jag blev rätt nöjd med faktiskt. ^^

Inga kommentarer: