måndag, december 10, 2007

"Would you like to name some stars?"

Jag fick tredje säsongen av Farscape igår och såg sju avsnitt i rad. Ju mer jag ser den serien desto mer älskar jag den. Seriöst alltså, den är helt fantastisk och Ben Browders karaktär. Jag tror att jag sagt det tidigare men seriöst, han är amazing. Hans värld har blivit omkullkastad och han känner sig som den enda normala i bland alla dessa hysteriska typer som tycker att han är lite konstig. Men det är så bra och hans karaktär och Claudia Blacks är så awesome tillsammans och de är så bra! Efter Han och Leia är de nog mitt favoritpar i sci-fi.
Och det är så jobbigt att ha sett tre säsonger och inte ha någon att prata om det med! För jag måste verkligen prata med någon om den här serien som långsamt försöker ta över min kärlek. Jag måste få tag på tredje säsongen av Atlantis snart så att den har någon chans att stå emot det här.

Nåja, jag köpte julklappar igår till Chriss och Ells ska komma någon gång senast nästa vecka. Dock så blev det inte min bra ide så det blev en sämre ide som passade min prisklass mer. Men det var ju en så bra ide. >_<

Men nu har jag ungefär hundra saker som ska göras till skolan de här två sista veckorna. Så det är liksom bäst att jag börjar jobba med dem, om jag dessutom ska träna ikväll. >_<
Sååå tråkigt... Jag vill se Farscape!

Inga kommentarer: