onsdag, december 12, 2007

"Fine. Story of my life."

Blargh! Jag är sjukt trött och helt slut i kroppen och huvudet!
Egentligen så ska jag börja laga middag och träna vid sex tiden. Men jag börjar tro att jag är för slut för det. Så jag kanske ska skjuta upp matlagandet och strunta i träna för jag är verkligen trött. >_<

Farscape tar över mitt liv.

Jag gjorde iordning intervju frågor för reportaget på textk. lektionen och jobbade lite med projektarbetet. Projektarbetet som inte dödat mig ännu vilket är ett mirakel. Jag är sjukt tacksam för att jag har Emelie och Viktoria annars skulle jag nog ha dött där i september eller nåt. >_<

Jag är egentligen för trött att skriva det här känner jag.

Förövrigt så har jag nu kommit på början till två, TVÅ, uppföljare till nano saken. >_<>

Förövrigt skrev jag böxsex på min mobil i skolan igår. Det kändes väldigt, väldigt fel. XP Jag borde skriva in det på datorn och skriva till det lite och skriva resten eftersom det bara var början jag skrev i går.

Alltså, jag tror inte att jag fått fram fullt hur trött jag verkligen är, men det känns seriöst som om jag ska somna sittande. Mina fingrar är alldeles tunga dessutom och klumpiga så det är jobbigt att skriva. Det måste väl vara godkända anledningar för att inte träna?Jag vill sova! Eller slippa skolan mest för jag måste göra skolarbete. >_<
Väldigt viktigt arbete som jag vill ha klart innan helgen så att jag kan fokusera på reportaget nästa vecka.

Sen så vill jag egentligen inte åka till Stockholm utan det känns bara jobbigt. :/ Men jag får träffa Ell och jag hoppas verkligen att vi tar oss dit innan träffen börjar så att vi kan gå och fika annars känns det liksom inte som om jag har något att se fram emot. :/

Nåja... Eh... Jag har nog bestämt mig för att skjuta upp matlagandet och skippa tränandet. Så jag kanske kan ta det lugnt en stund innan jag börjar med skolarbetet. Jag borde nog städa rummet också... Men det kan jag nog göra i morgon när jag inte bakar...

Inga kommentarer: