onsdag, december 19, 2007

"You should have seen me! I was amazing!"

Jag är bäst! Jag överlevde! Jag är klar med allt! Och det känns så jävla underbart. Jag måste bara maila min lärare igen och bifoga filen den här gången. Men annars så är jag klar! Så underbar! Nu har jag lov! Jag måste upp och gå till avslutningen i morgon, men jag har inget mer skolarbete! Jag har lov! Och det gör mig så lycklig! Nu ska jag ta en catch-up på fics och film/tv-serier. Jag tror faktiskt att jag ska ta det andra först och se på Vänner och slå in julklappar i morgon. ^^

Det här känns verkligen bra. Och nu är det mindre än en vecka till julafton och om precis en vecka vid den här tiden är jag hos Ell och då först misstänker jag att allt kommer att kännas bra igen efter den här jävla terminen.

Och sexan visar Hot Shots typ kvart i tolv på söndag så kan jag inte sova så vet jag vad jag ska titta på då iaf. ;p

Men för att sammanfatta så känns allt jävligt bra just nu. ^^

Inga kommentarer: