fredag, december 07, 2007

"I’m definitely ready."

Min eftermiddag var galen. Jag och mamma åkte iväg för att hämta ut mitt körkort (Yay! Jag har mitt körkort nu! :D). Det skulle hämtas ut på ett ställe ingen av oss varit på tidigare. Det var kolsvart ute, ösregnade och överallt var det lastbilar som körde runt. Vi lyckades komma till n parkering gick ut från bilen insåg att "nej det här var inte rätt" körde till andra sidan av gatan och hittade rätt ställe. Hämtar ut körkortet (:D) och far iväg. Jag börjar leta rätt på min mobil eftersom jag tänkte smsa Ell och berätta om det hela. Då jag inser att min mobil är borta. Så jag och mamma letar igenom bilen och hon får försöka ringa den men vi hör inte att den ringer. Så vi kör tillbaka till första stället vi stannade på och får syn på mobilen som ligger där på marken och blir alldeles våt i regnet. Men som tur var så klarade den sig! :D

Nu väntar jag på middag och funderar på om jag borde göra något med Kehlan och Avéran som haft sex i mitt huvud hela dagen.

2 kommentarer:

Ell sa...

Du glömde nämna att du skulle hämta körkortet. XP Men argh, jag är såå avundsjuk!

Trams sa...

Jag vet! Men hela det här med att tappa mobilen gjorde mig förvirrad över saker och ting. XP
Naw, jag förstår det. Jag har vartit avundsjuk på typ halva min klass som tog körkortet före mig.