måndag, december 24, 2007

God Jul

Jag älskar julen. ^^ Det är min absoluta favorithögtid! :D
Och det var en jättetrevlig julafton som ja, var som vanligt antar jag. ;p Jag är ganska förtjust i det faktiskt. ;pDet är förövrigt jätteroligt att titta på folk som kör bil nio minuter i tre på julaftonen eftersom de kör som galningar för att komma fram till var de nu ska vara till tre. ;pOch jag älskar förövrigt julmat. ^^ Mamma försökte lura i mig Janssons med orden "Men det är lax i den!"... Jag tyckte inte om den. Nåja... Och jag fick jättefina julklappar och jag är materialist så jag bryr mig inte om jag låter jättesjälvisk. FÖr jag vet redan att jag är det. Därför hade jag tänkt skriva en lista på vad jag fick eftersom jag gillar att prata om saker också. ;p

Först så fick jag ju en massa saker jag önskat mig och som jag behövde. Typ strumpor som mamma köpte eftersom jag i en hel vecka lånade hennes. (Det var helt tomt i min garderob och jag använde ett par strumpor två dar i rad. Två dar i rad! >_<).
Sen så fick jag två chokladaskar jag inte vet när jag ska äta upp. O_o
Presentkort på Kicks. ^^
Die Hard 4, Yay! ^^ (som också var till pappa erkände han)
Hela Sex and the City boxen :D (som mamma erkände att jo, hon ville också se den)
A Dog's Breakfast fick jag av bror och jag vill se den nu men jag lovade Ell att ta med mig den så jag får hålla mig.
Jag fick även Sunshine av honom så den kan jag iaf se. ;p
Och ehm, jag tror att det var det. Plus pengar och alla de där trevliga sakerna jag nämnde som jag behövde.
Åh, justja! En kokbok också! Som jag valde ut eftersom jag behövde en grundkokbok. Som jag satt och bläddrade i, i en evighet. Jag har ärvt min mammas faschination för kokböcker. Jag kan inte hjälpa det. Men jag hittade en massa recept jag kan lagas på alla onsdagar då jag måste laga mat. Så det var ju bra. :p
Men det var allt. Och jag är jättenöjd och glad. ^^

God jul alla! ^^

1 kommentar:

Ell sa...

Jag älskar julafton! Jättemycket! Även om jag inte kommer in i stämningen förrän morgonen på julafton så älskar jag julen mest av allt. Jag är en sucker, men ändå!

Du har fått asbra julklappar för övrigt. ;P