torsdag, december 06, 2007

"Hey Anubis this is your agent, you're playing it way over the top can you get serious please?"

Har hål från tio över nio till tolv så jag är hemma eftersom jag och Vickan inte har någon aning om vad vi ska göra på projektarbetet. Så fort Emelie inte är där blir vi helt lost och vet inte vad vi ska ta oss till. Så jag är hemma och ska snart börja jobba med en inlämningsuppgift till psykologin. Som egentligen skulle lämnats in i måndags men jag glömde bort det och tänkte att jag kunde passa på att faktiskt göra ett bra jobb på något. Inte för att det kommer att hjälpa men det är värt ett försök. Sen så ska jag väl lyckas klämma in en snabb lunch här också.

Vill förövrigt se Redemption (SG-1 avsnittet i sjätte säsongen) igen. Jag läste igenom citaten nu och jag hade seriöst glömt bort hur rolig Rodney var i det avsnittet. Jag älskar honom. Jag har iof sett det avsnittet på youtube när de klippt ihop alla hans scener. Men jag vill nog se hela avsnittet. Nåja, jag tror att jag räknade ut att tisdag onsdag nästa vecka är det Thors Hammer och The Torment of Tantalus som går på sexan så jag ska nog se dem om jag kommer ihåg.

Nåja, ska börja med psykologin. Emelie gjorde den igår och det tog henne en timme så om jag ska äta måste jag verkligen börja jobba.

Uppdatering: Nu visade det sig att jag visst lämnade in den uppgiften igår. Jag är så smidig. Och jag tog inte hem något annat och jag vet inte vad jag ska jobba med då. XP

Inga kommentarer: